Kontroversi Johan Mencium Bibir Isterinya - Tunsha Ayunie Punya Belog

April 06, 2015

Kontroversi Johan Mencium Bibir Isterinya

Siapa yang terngok ABH semalam tahulah kisahnya... wa tak tengok, lupa... haha ! sibuk layan benda lain, tengok cerita Lesung Pipit laa... Mangkuk Tingkat laa... kan...

Biasalah kalau jadi retisss... apa sahaja depa buat... positif atau negatif, mesti ada yang komen.. hahhh nak jadi retissss sangat... kena laa tanggung propa lebih dari para peminat... hohoho


Aiksss?? apa ni?? hahhh !! ni laa scene kontroversi masa majlis semalam... ramai yang pertikaikan sebagai ianya tidak wajar ditayang umum... yelaa... perkara macam ni patut hal rumahtangga lakibini mana boleh tayang kat orang... kannnn.....

Bagi wa, ianya secara spontan sebab Johan teruja sangat menang malam tadi kot... yelaa... kita ni kalau teruja atau over eksaited pun akan buat perkara tak terduga...

Yang komen plak yang laaa overrrr sangat nak menghukum pulak... sibuk betul bila orang lain buat khilaf kan?? yang kita ni takde ke sentuh / salam saudara mara yang bukan muhrim?? 

Semoga Johan lebih berhati2 selepas ni !

pstttttttttt dengar2 Siti Saleha peluk seseorang semalam, takde pulak diisukan.

4 comments:

  1. klu ikutkan memang tak patut kan depan orang ramai event depa ni laki bini..sensitiviti orang kita ni kena jaga jugak..

    ReplyDelete
  2. hmm.. biasa la... yg halal diisukan... yg haram disenyapkan...

    ReplyDelete
  3. tak sepatutnya laa.. dah laa ramai yang melihat..

    ReplyDelete
  4. tiap kali ade apbph ni ade je isu nya..terpeluk laa, tercium laa..macam2..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.