KISAH JUNKO FURUTA - MANGSA KEKEJAMAN SEKS YAKUZA - Tunsha Ayunie Punya Belog

April 27, 2015

KISAH JUNKO FURUTA - MANGSA KEKEJAMAN SEKS YAKUZA

KISAH JUNKO FURUTA - MANGSA KEKEJAMAN SEKS YAKUZA - Cerita ni menjadi sejarah pada tahun 1988-1989.. cerita tentang seorang gadis remaja berumur 16 tahun yang menjadi mangsa kerakusan seks remaja lelaki yang diketuai seorang ahli Yakuza.. Junko Furuta, terseksa selama 44 hari dalam keadaan yang penuh azab...


Hakakkk baca cerita dia ni... hakakk sebak... nak nangis... trauma... hakakkk jadi psiko... terbayang2 kalau diri sendiri disiksa dengan azab sebegini... mampukah hakakkk tahan selama 44 hari?? aduhai... sengugut sikit pun hakakk dah menangis tau :(

Awalnya Junko Furuza diculik.. Kemudian dia dikurung dan dirogol bergilir2 dengan para penculiknya hampir 100 kali setiap hari, dan perkara berlarutan lebih kurang 44 hari sehinggalah dia dibunuh di dalam tong drum.

Pada tanggal 25 November 1988, Junko telah diculik oleh 4 orang lelaki, dan mengurungnya di sebuah rumah keluarga Kamisaku yang terletak di Ayase, daerah Adachi, Tokyo. Mereka memperkenalkan Junko sebagai teman wanita salah seorang dari penculik tersebut.

Antara nama-nama yang terlibat dalam kekejaman ini :
  1. Hiroshi Miyano (宮野裕史 Miyano Hiroshi) (Pesalah pertama. Telah menukar namanya kepada Hiroshi Yakohama (横山裕史 Yokoyama Hiroshi) setelah dilepaskan dari penjara. 
  2. Jō Ogura (小倉譲 Ogura Jō) (Menukar namanya kepada Jō Kamisaku (神作譲 Kamisaku Jō?)
  3. Shinji Minato (湊伸治 Minato Shinji)
  4. Yasushi Watanabe (渡邊恭史 Watanabe Yasushi)
  5. Tetsuo Nakamura (中村哲夫 Nakamura Tetsuo)
  6. Kōichi Ihara (伊原孝一 Ihara Kōichi)


Untuk menutup perbuatan mereka, penjenayah tersebut menyuruh Junko menghubungi ibubapanya dan memberitahu bahawa dia lari dari rumah dan tidak dalam keadaan bahaya... emm pengecut jugak penjahat2 ni... dah laa muka masing2 mintak kaki...

Sepanjang penculikan Junko, dia berusaha melarikan diri tetapi nasib Junko tidak baik kerana ditemui penculiknya dan diseksa dengan kejam..

Ni antara kekejaman yang Junko alami, sebelum tu, kredit to Kisah Seorang Budak U.




Hari Pertama - Hari Sepuluh
- Diculik. 
- Dirogol (lebih daripada 400 kali).
- Dibiarkan kebuluran.
- Diberi makan lipas dan minum air kencing sendiri.
- Dipaksa beronani.
- Dipaksa berbogel depan penculiknya.
- Dicucuh dengan pemetik api.
- Dubur dan kemaluannya dimasukkan objek asing.

Hari 11 - Hari 19
- Dipukul berulang-ulang kali.
- Mukanya dihadapkan ke lantai konkrit dan penculiknya melompat di atas kepala Junko.
- Tangannya diikat ke siling dan badannya dijadikan punch bag.
- Hidungnya dipenuhi darah yang banyak sehingga hanya dapat bernafas melalui mulut.
- Alat pengangkat berat dijatuhkan ke atas perutnya.
- Muntah ketika cuba minum air. (perutnya sukar menerima air)
- Cuba melarikan diri dan dicucuh rokok pada lengannya.
- Dituang cecair mudah terbakar di kakinya kemudian dibakar.
- Botol arak dimasukkan ke dalam duburnya dan mengakibatkan kecederaan

Hari 20 - Hari 29
- Tidak dapat berjalan dnegan betul kerana luka terbakar di kakinya.
- Dipukul dengan buluh.
- Dipukul dengan kayu golf.
- Dipukul dengan batang besi berulangkali.
- Duburnya dimasukkan mercun kemudian dinyalakan.
- Tangannya dihempap dengan objek berat dan kukunya dipecahkan.
- Rokok dicucuh pada kemaluannya.
- Dipaksa tidur di balkoni pada musim sejuk (dalam keadaan bogel)
- Batang besi pemanggang dimasukkan ke dalam kemaluan dan dubur mengakibatkan pendarahan.

TAKE 5! Nak nangis....


Hari 30 - Hari 39
- Lilin panas dititiskan atas muka.
- Kelopak mata dibakar dengan pemetik api.
- Dicucuk jarum pada buah dada.
- Puting buah dada dipotong dan dihancurkan dengan playar.
- Mentol lampu yang panas dimasukkan dalam kemaluan.
- Dimasukkan gunting kedalam kemaluan dan mengakibatkan pendarahan.
- Tidak boleh membuang air kecil dengan baik.
- Kecederaan teruk sehingga mengambil masa satu jam untuk turun ke tandas.
- Gegendang telinga mengalami kerosakan teruk.
- Saiz otak mengecut.

Hari 40
- Merayu penyeksanya "membunuh dan membiarkan siksaannya itu berakhir"
- Tanggal 1 Januari 1989, menyambut Tahun Baru sendirian.
- Badannya sudah hilang rupa dan fungsi.
- Tidak dapat bergerak.

Hari 44 (Hari Kematian) 
Penculiknya memukul badan Junko dengan batang besi angkat berat, menjadikannya alasan kalah bermain mahjong. Junko berdarah dengan teruk di mulut dan hidungnya, kemudian penculiknya membakar muka dan mata Junko dengan lilin.

Cecair pemetik api disimbah ke kaki, tangan, muka dan perut Junko, dan dinyalakan api. Seksaan terakhir buat Junko, ianya mengambil masa lebih 2 jam, dan Junko meninggal dunia dengan penuh kesakitan.


Ada maklumat yang mengatakan setelah kematian Junko, pembunuhnya menyangka Junko berpura2 lalu membalut mayat Junko di dalam sebuah beg pakaian dan memasukkan beg tersebut didalam tong drum dan disimenkan lalu dicampakkan ke sebuah saluran tanah terbiar di Koto, Tokyo.


Sebenarnya, boleh kata ramai tahu kejadian Junko diseksa dalam rumah tu, termasuk ibubapanya. Tapi mereka tidak mampu nak buat apa2pun.. mungkin diugut oleh penjenayah berkenaan.

The best part, penjenayah2 ni tak dikenakan hukuman berat langsung.. cuma didakwa atas "mencederakan anggota badan sehingga membawa kematian", dan yang pasti, bukan dakwaan pembunuhan.

Keluarga Junko puas membawa perkara ini ke mahkamah namun tiada bukti kukuh, hasil air mani & DNA pun tak ngam dengan penjahat2 ni..

Mereka hanya dikenakan hukuman maksimun penjara 4, 6, dan 8 tahun masing2.. ketua penjenayah pulak penjara 20 tahun je. Junko langsung tidak mendapat keadilan dan penjenayah2 itu masih bebas sehingga kini.. (Tak tahu laaa lepas tsunami, depa diangkut sekali ombak & mampuih kat situ)..


Kesian gadis bernama Junko ni kan?? di kalangan gadis2 sebayanya belajar erti kehidupan, hidupnya melebihi neraka... cuma hakakkk nak ingatkan, jagalah anak2 kita... perkara sebegini tak mustahil jadi kat Malaysia jugak...

Sekian perkongsian hakakkk tentang Junko Furuta, berehatlah di sana dengan tenang, Junko !

13 comments:

  1. pembetulan.. tak silap saya junko furuta ni bukan diculik oleh yakuza (marah yakuza kalau tau diorang pulak yg dituduh).. 4 orang yg culik tu bawah umur.high school student...sebab tu tak boleh jatuh hukuman berat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh terima kasih atas pembetulan...
      sebab yang Sha baca, ketua kumpulan penculik tu ahli Yakuza... hehe...

      Delete
  2. ya allah semoga dijauhkan kite smua dr bende2 cmner

    ReplyDelete
  3. serem banget mba liat foto nya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasian juga Junko kerana mati yang siksa...

      Delete
  4. Ya Allah... Giler kejam... Eee... Tak tahu nk cakap camne.. Speehless... :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama laa... masa tulis pun sebak je rasa :(

      Delete
  5. Mmg speechless baca kisah ni.. astagfirullah.. org gila pun tak sanggup buat mcm tu rasanya... ishh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini dah tak tahu nak label apa... tak pernah pulak baca kisah saiton nirrajim sekejam ni...

      Delete
  6. dah baca juga pasal junko ni. siap ada fanpage lagi pasal gadis malang ini. Hai..entah nafsu apakah diorang ni,kejam tak hengat dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru tahu ada fanpage dia... masih aktif rupanya... Sha dah baca lama... cuma recall balik kekejaman terhadap dia... aduhai...

      Delete
  7. Saya pernah baca ni dulu.. tak sanggup dah nak baca utk kali kedua.. Ketar rasa hati ni.. Huhu.. Semoga beliau tenang di sana.. :'(

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.