Bila Blogging Secara Tidak Konsisten....

Assalamualaikum wbt, 

Hajat hati nak aktif nampaknya tidak menjadi realiti... kenapakah??
Malas nak guna alasan sakit, tapi sebenarnya... memang itulah....

Kenapa sakit?? Actually ubat dah lama skip... sengaja cari pasal... plus takde laa pulak nak berpantang makan... padahal semua dah pesan...

Pantang!!
Pantang!!
Pantang!!

Tapi akibat tak pantang, akibat skip ubat yang banyak tu... maka sekarang tulang mereput... opsss ! Jangan suruh minum susu... sebab wa anti-calcium, makin banyak kalsium dalam badan, makin mereput laa tulang hakakkkk....


Haaa kat situ dah habaq dah yang konsisten adalah kunci... maksudnya... perkara apa kau buat secara konsisten adalah kunci kejayaan... ahaks ! ehh betul ke camtu...?? hentam je laa... wuakakkakaka....

Cheers, 
Tuca.

Bila Blogging Secara Tidak Konsisten.... Bila Blogging Secara Tidak Konsisten.... Reviewed by Tunsha Ayunie on April 01, 2015 Rating: 5

8 comments

  1. Tunsha dah sihat?apapun yang tunsha buat jaga kesihatan tau..

    ReplyDelete
  2. Assalamuaalaikum Wr wb. Alhamdlulillah. This is my very first time coming here. I enjoy reading it. Blogging is a happy and fun things to do. I do not have to update my blog every day, and I am pleased to do so anytime I feel like it. Make fun with your blog. Cheerssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe Waalaikumusalam wbt Asep Haryono, i think you have drop by on my blog before... maybe you can't remember it... by the way, a lot of thanks :)

      Delete
  3. salam ukhwah TunSha, semoga cepat2 sembuh dan bolehlah teruskan perkongsian di alam maya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ukhwah dear :)
      amin... thx for the du'a...

      Delete
  4. Salam Sha! Saje singgah nak gitau yang adsense dah ade dalam Bahasa Melayu dan sapot bloggers dalam BM! Yay!!!

    ReplyDelete
  5. betul kak sha...consistent is the key... :D hahahaha muah! rindu nk kak sha dtg blog kita...lama xdengar sore :D

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.