Beza Kita Dengan Ahmad Maslan... - Tunsha Ayunie Punya Belog

April 25, 2015

Beza Kita Dengan Ahmad Maslan...


Penggiat FB mesti pernah nampak gambar ni kat mana2 komen di page... biasalah... siapa tak anti dengan Pakar GST ni kan?? hasben pun cakap dari zaman Tun M pun, mamat ni busuk sungguh hatinya...

ehh hakakkk malasss laaa nak berpolitik dalam entri hakakk... bukan minat pun politik ni... menyampah & semak otak sangat... cuma yang hakakkk pelik orang kita ni... perangai ala Yahudi sekarang...

Tak suka je mulalah kaitkan muka orang tu macam khinzir laa, anjing la, beruk laa... akal mana akal??

Tu hakakkkk nak tanya tu.... kalau Ahmad Maslan ni korang anggap bodoh, habis korang tu macam mana pulak kategorinya...?? Menyamakan seorang manusia dengan binatang... itu ke yang islam ajar...?? Bukankah orang2 yang macam korang ni jugak yang martabatkan Islam habis-habisan??

Hiks.. semuanya takde beza pun yang menghina dengan Ahmad Maslan ni... sama je sikapnya.. Bodoh Tapi Sombong :)

2 comments:

  1. kesal juga dengan manusia mcm tu. tak perlu kot kaitkan dengan binatang. geram la ngan ahmad masalan mcm mana pun, tapi takyah la nak carutkan dia sangat. apa-apa pun xdapat melainkan dosa!

    ReplyDelete
  2. akak pun malas nak pikir pasal politik ni
    kita duk buat demontrasi, apa yang kita dapat
    penat ja
    siapa lah kita ni sampaikan diaorang atas nak dengar luahan kita

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.