10 April - Hari Adik Beradik Sedunia


Bak kata mama... macam2 sekarang ni... hari adik beradik pun ada jugak... heh ! 10 April diistiharkan sebagai Hari Adik Beradik Sedunia untuk menghargai hubungan di antara adik-beradik.

Aku memang sayangkan adik-adik aku walaupun kekadang ada gak sikap PHD aku tu. Bukan apa, adat manusia macam aku, bila rasa tak dilayan sama adil. Hakikatnya mama bukan pilih kasih, cuma aku ni selalu touching lebih terhadap adik-adik aku.

Apapun, HAPPY SIBLINGS DAY ADIK-ADIKKU!
10 April - Hari Adik Beradik Sedunia 10 April - Hari Adik Beradik Sedunia Reviewed by Tunsha Ayunie on April 10, 2015 Rating: 5

6 comments

  1. Baru tepon ke kampung. Adik-beradik semuanya balik kg, akak sorang jer tak balik. Sob, sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha Sha pun jauh dari adik beradik... sobssss

      Delete
  2. First time dengor! Macam2 la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila usia dah meningkat and status pun dah bertukar, jarak pun dah makin jauh.. Jarak rumah dan jarak perjalanan. Dah lain peta dah pun.. jadi hari Adik-Beradik ni memang bagus kot dibuat, utk mengenang orang yang kita sayang..

      Delete
  3. sronok ramai siblings.. CT celebrate sorang2 la lalalala..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.