Review | Racun Menantu



Sarah (Sharifah Sakinah) telah diculik dari kecil dan telah di didik menjadi seorang pelacur. Hidup Sarah musnah dari kecil.. Dan setelah dewasa, Sarah berkahwin dengan Zain (Helmi Moin).

Setelah berkahwin, Zain membawa balik Sarah ke kampungnya, dan bertemu dengan Pak Dollah (Zaidi Omar), bapa Zain.

Konflik timbul apabila Sarah cuba menggoda Pak Dollah dan menundukkan Pak Dollah kerana ingin membalas dendam pada Pak Dollah kerana menculik dan menjadikannya seorang pelacur dari kecil.

Jamilah yang tidak berdosa juga menjadi mangsa akibat perbuatan dendam Sarah.


********************************************

Cerita ni dah ditayangkan seminggu lepas... ni pun entri draft... internet baru ok balik... hewhew.. ok, komen wa tentang cerita ni... watak Sharifah Sakinah amat menjadi... cerita tentang trauma seorang perempuan yang terpisah dengan ibunya akibat diculik...

Pengajaran, untuk yang ada anak tu hati2 laa... ramai budak hilang dan tidak dijumpai... dan tidak mustahil mereka juga dididik menjadi seorang pelacur dari kecil :)

Review | Racun Menantu Review | Racun Menantu Reviewed by Tunsha Ayunie on March 18, 2015 Rating: 5

6 comments

  1. si kinah ni bawak watak serius jadi, bawak watak bodoh2 alang pon jadi.. mane hang lagi suka? hehe..
    p/s : hai lama tak singgah cni. harap sihat ajork! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. cheq suka Sakinah ! the way she are... eceh

      Delete
  2. tak tengok sebab nampak macam tak sesuai untuk tontonan anak2...:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah... sesuai untuk mak2 je... sangat open sikit citer dia :D

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.