GEMPAR !! "Pocong" Muncul di Kota Tinggi? - Tunsha Ayunie Punya Belog

March 23, 2015

GEMPAR !! "Pocong" Muncul di Kota Tinggi?

GEMPAR !! "POCONG" MUNCUL DI KOTA TINGGI? - Assalamualaikum wbt. Hahhaha nak tergelak pulak.... tak tahu kenapa rasa nak tergelak tengok nama pocong ni... tak pasti jugak kenapa ada yang takut... (wahhh riak takbur kau...)


pocong

Penduduk kawasan perumahan Taman koya Jaya menjadi gempar dengan kemunculan lembaga berupa pocong yang tersandar di sebatang pokok pisang..

Khabarnya lembaga itu berukuran lebih kurang 1.5 meter yang dibenmtuk menyerupai mayat berkafan ditemui di persimpangan Jalan Nangka-Jalan Belinjau menuju Kampung Kelantan.

Tak tahu la pocong betul atau budak2 je pakai macam pocong sebab nak takutkan orang kampung... tapi perkara sebegini kita ingat satu je la, mereka makhluk Allah jugak... jangan ada rasa takut sangat dengan makhluk macam ni..

Salam maghrib !

2 comments:

  1. Ayah saya dulu kerja askar. Bila masuk hutan, dia selalu pesan kalau ada nampak benda pelik-pelik, tengok dua dulu betul-betul. Takut kadang pandangan kita sendiri yang tersilap. Yer la, takkan la askar dalam hutan nampak kelibat terus cabut lari. Buatnya terserempak dengan Komunis masa tu, tak pasal je. Haha

    ReplyDelete
  2. uih...akak tak tau pun..adeh...tamo la terjumpa benda² macam ni..takut tau

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.