March 23, 2015

CAWANGAN KEDUA IKEA BAKAL DIBUKA DI CHERAS !

CAWANGAN KEDUA IKEA BAKAL DIBUKA DI CHERAS ! - Assalamualaikum wbt. Wah wah ! Kemain bahagia dapat berita macam ni uolssss. Aku ni bukanlah kaki shopping sangat tapi sejak berkahwin ni memang peel macam mak-mak sikit walaupun aku tak bergelar mak pun. Heh!


Dengar cerita IKEA nak bukak cawangan kat Cheras. Propa ke Auta tak tau laa kan?Pengendali rangkaian IKEA Singapura, Malaysia dan Thailand,  Ikano Pte Ltd, dijangka akan membuka cawangan keduanya di Cheras, bertempat di Jalan Cochrane. 

Cawangan kedua ini juga dijangka adalah yang terbesar di negara ini dengan keseluruhannya 20 peratus lebih besar dari IKEA Damansara.

Wah wah... tak sabar pulak rasanya... ehh over-excited plak ~

2 comments:

  1. nape la x buka di putrajaya ... heeee

    ReplyDelete
  2. hohoho...xpenah jejak lagi.. ikea.. ok.. macam nak g..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.