Tak Sempat Nak Buat Apa Lagi...

Update pun tak sempat... well tadi tolong KakLynn edit template... Rasa puas sangat bila orang suka kerja kita... Cuma hati ni je tak pernah puas... tapi alhamdulillah Kaklynn suka..

Badan ni kan... kalau boleh berkata2... agaknya wa dah kena maki sebab aktif 24hours.. Bukan aktif apapun, cuma takde rehat... tak boleh tido... tak nyenyak... sampai menangis la setiap malam macam budak kecik hanya sebab tak boleh tido...

Bila kesengsaraan ni nak selesai pun tak tahu... Nak update pasal reception haritu pun tak menyempat lagi... nak blogwalking lagilah tak sempat.... 

Rasa macam nak telan ubat tido beberapa biji dan nak tidoooooo je... tak tido punca diri ini sangatlah stress !


No comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)