Senarai Pemenang Anugerah Meletop Era 2015


Anugerah Meletop Era 2015

Artis Terbaru Meletop 
- Ayda Jebat

Bintang Online Meletop 
- Dato' Siti Nurhaliza

Pasangan Meletop 
- Scha Al-Yahya & Awal Ashaari

Program Radio Meletop 
- JoHaRa Pagi Era

Penyampai Radio Meletop 
- Johan

Group/Duo Meletop 
- Akim & The Majistret

Penyanyi Meletop 
- Dato' Siti Nurhaliza

Lagu Meletop 
- Mewangi ( Akim & The Majistret )

Program TV Meletop 
- Maharaja Lawak Mega 2013

Drama TV Meletop 
- Bukan Kerana Aku Tak Cinta

Hos Popular Meletop 
- Dato' AC Mizal

Artis Lawak Meletop 
- Johan

Pelakon TV Meletop 
- Zul Ariffin

Pelakon Filem Meletop 
- Nelydia Senrose

Filem Meletop 
- Abang Long Fadil

Top Meletop Wanita 
- Ayda Jebat

Top Meletop Lelaki
- Johan

Komen wa, anugerah kali ni lebih nampak berprestij berbanding tahun lepas... memang best... hahaha nak makan pun hold dulu tau... Tahniah semua kepada para pemenang !!

Nampaknya semua muka2 baru je yang menang ni :)

Senarai Pemenang Anugerah Meletop Era 2015 Senarai Pemenang Anugerah Meletop Era 2015 Reviewed by Tunsha Ayunie on February 22, 2015 Rating: 5

14 comments

  1. Tahniah kepada semua pemenang. Tak tengok sebab tengah kerja. Puas hati Akim menang.

    ReplyDelete
  2. wahh daebak johan!saya suka johan hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakakkk pun walaupun dia punya gelak menyakitkan hati... hahaha

      Delete
  3. pelik bila ayda jebat bleh menang,,
    x sangka dia mmg ramai peminat~

    ReplyDelete
    Replies
    1. sha pun pelik ayda boleh menang.... yelaaa dia berlakon pun kayu... tapi mungkin rezeki dia kan...

      Delete
  4. Ayda Jebat mmg hebat.. Tahniah kpd semua pemenang!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakonan beliau agak kayu... tapi peminat ramai kan..

      Delete
  5. Uhh tak tengok benda ni sbb umah tak ada astro ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha yang ada astro pun ada yang tak tengok bro hasrul...

      Delete
  6. shake2 u olsss haha
    tahniah johan..mmg layak :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.