February 12, 2015

Apa Sangatlah Kalau Caliph Buskers Demand Sikit....

Elleh .... tu pun kecoh !

Media lettew yang buat kecoh... rasanya pihak lain tak kisah sangat kot kalau Caliph Buskers ni demand... tak banyak mana pun demand diorang... sesuai sangat dengan harga yang diletakkan.




Alahaiiii.... 2k je pun... yang retissss suara tak sedap pun lagi mahal chargenya... tak payah laa kepoh sangat nak jatuhkan kumpulan Caliph Buskesr ni... Tolonglah sikit warga2 OKU yang berbakat seperti mereka...  Camne laaa Malaysia nak maju... sebab asyik tindas golongan sebegini je...

Taknak cakap banyak laa kan... tu sebab kalau ada duit wa nak pindah luar je... cerrr tengok US... golongan OKU seperti ni tidak disisihkan...

Cheers,
Tuca yang perasan nak jadi omputeh ~

1 comment:

  1. ye qila setuju!
    rasa mcm kalau kaya sikit mmg sumpah bwk lari satu family kahkah

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.