8 Februari 2015 | Majlis Resepsi Kak Aina ~

8 Februari 2015 jugak, bersamaan kelahiran Sweety... Haha ! Kaklong punya birthday pun sama... Banyak betul agenda yang jatuh pada 8 Februari 2015 ni, termasuk resepsi Kak-In.. Majlis yang meriah dan sederhana sebenarnya... Takde karaoke tapi puan gojesss buat muka tak malu jugak nyanyi pada majlis tu.. mihmih

Bertempat di Keramat Mall, majlis dilakukan dan berduyun2 orang datang....



Sebelum pengantin merasmikan,
kami nak merasalah jadi pengantin...

hahahahhaa !!


Pelamin ketika dipasang lampu...
perghhhh macam cantik sangat je kaler dia...

************************************

Banyak perkhidmatan dan kerjasama yang ada...



Candy Buffet ~
Yang ni habis dulu... tukang jaga pun sama naik...
maklumlah... bebudak memang sukakan kemanisan...
bwhahahahaa !! opssss overrr...





Doorgift & Awek2 Doorgift...
Sorang Mak Dare.. Sorang Nak Dare...

Ehhh macam sebaya je kan??
alalalalalalalala



PA System by Uncle Mokhtar..
Tugas dia senang, spin lagu selalu...



Kek Pengantin yang comel !
Suka tengok decoration yang superb simple...



Kumpulan Kompang dari Taman Melur, Ampang.



Tokis kerjanya haritu jaga Annas tidur & keluarkan doorgift dari kotak..
Tolong Mak-Yek..



Sikap overrrr perasan tu penting ~



Photobooth tu buat sendiri...
Handmade dari kaklong yang serba boleh sangat ~



Gambar bersama pengantin la kan uolsss... apa lagi...
cantikkan kebiruan gittew...

Apapun wa bersyukur majlis selesai.. Paling bersyukur side maklong layan Tokis macam manusia bukan binatang... Sangat friendly dengan Tokis sampai wa tak rasa bersalah tinggalkan Tokis kejap sebab dia ada teman yang boleh berbual walaupun dengan makcik2 je... hahahhaha

Alhamdulillah semuanya dah selesai..

8 Februari 2015 | Majlis Resepsi Kak Aina ~ 8 Februari 2015 | Majlis Resepsi Kak Aina ~ Reviewed by Tunsha Ayunie on February 13, 2015 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.