SEORANG PAKCIK SOLAT KELIHATAN PELIK ?



Pelik sangat kot pakcik ni solat...emm... bagi wa takde la pelik manapun... actually langsung tak rasa pelik sebab dah biasa tengok orang solat pelbagai gaya... (dalam tertib yang sama cuma gerak geri berlainan).. err faham tak...??

Pakcik ni baca semua betul, cuma dia bergerak gitu aje...

Ada yang kata tidak sah, ada yang kata syiah.. ada yang kata bukan pakcik tu solat tapi saka yang solat, ada yang kata pakcik tu belajar terlebih sampai isim... dan pelbagai tohmahan...

How if... pakcik tu sebenarnya sakit..?? Parkinson, contohnya?

Sebenarnya wa malu tengok video ni... malu terhadap diri sendiri... sebab wa sendiri pun tak sempurna solat... Pakcik ni kira ada daya lagi, dia solat kat belakang supaya tidak mengganggu jemaah lain..

Semoga urusan pakcik ni dipermudahkan.. amin..

No comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)