POLIS YANG MERAKAM VIDEO ZAMANI BERGARI, DIKENALPASTI.



Disini wa nak ucapkan tahniah pada PDRM, dan semoga dikenakan tatatertib bagi si pelaku... Oooo mementang kau polis sukati kau nak buat apa ye...??

Teringat wa pernah kenal sorang polis ni, kaki lucah punya manusia... tapi memanglah kan... polis bukan maksum... manusia pulak... tapi etika tu... ETIKA ! Jagalah... Janganlah sampai busukkan nama polis sedunia...

Tak hairanlah kan kalau ramai anti-polis sebab kes2 sebegini... haizzzz....

Cuma terkilanlah, kes budak kemboja yang mengaji lunak merdu tu, takde pulak siapa nak ambil tindakan atau rasa sikap polis tu salah... pape je laa... dooniaa ni selalu berat sebelah pun... kbai.

No comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)