POLIS YANG MERAKAM VIDEO ZAMANI BERGARI, DIKENALPASTI.



Disini wa nak ucapkan tahniah pada PDRM, dan semoga dikenakan tatatertib bagi si pelaku... Oooo mementang kau polis sukati kau nak buat apa ye...??

Teringat wa pernah kenal sorang polis ni, kaki lucah punya manusia... tapi memanglah kan... polis bukan maksum... manusia pulak... tapi etika tu... ETIKA ! Jagalah... Janganlah sampai busukkan nama polis sedunia...

Tak hairanlah kan kalau ramai anti-polis sebab kes2 sebegini... haizzzz....

Cuma terkilanlah, kes budak kemboja yang mengaji lunak merdu tu, takde pulak siapa nak ambil tindakan atau rasa sikap polis tu salah... pape je laa... dooniaa ni selalu berat sebelah pun... kbai.

POLIS YANG MERAKAM VIDEO ZAMANI BERGARI, DIKENALPASTI. POLIS YANG MERAKAM VIDEO ZAMANI BERGARI, DIKENALPASTI. Reviewed by Tunsha Ayunie on January 23, 2015 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.