MAHARAJA LAWAK MEGA 2014 - PROP & LOGHAT - DARI JARI NOVELLA

January 30, 2015

MAHARAJA LAWAK MEGA 2014 - PROP & LOGHAT


Persembahan baru je selesai... 
Wa cam tetiba gatal jari nak komen semua persembahan...



NABIL | Menggunakan "kukur kelapa" sebagai prop yang dijadikan trompah. Permulaan persembahan Nabil agak hambar dan dia bangun dengan persembahan kedua menggunakan loghat.. Kk wa dengan Tokis gelak tak hingatttt...


BOCEY | Menggunakan rim, mop dan paip getah sebagai tema prop. Juga persembahan yang hambar pada mulanya dan bangkit dengan persembahan loghat.. ada kemajuan dan diberi 4 bintang oleh Fazura pada persembahan kedua mereka.


ZERO | Menggunakan basikal, bunga manggar dan tayar sebagai prop.. Hasil yang so-so jugak... Tapi persembahan kedua adalah kelakar walaupun Zero menghancurkan segala loghat yang ada... Namun, hanya dapat 3 bintang. 


VIRUS | Menggunakan lampu, mesin buat ABC dan pemadam api sebagai prop dan persembahan agak baik, namun kureng pada persembahan kedua.. 


SEPAH | Menggunakan cerek dan pelekat sebagai prop.. Tapi persembahan minggu ni Sepah dah hilang taring sangat2... Tak nampak lawak nya di mana... Nampak jugak Jep dengan Shuib hilang sedikit fokus dan kecewa dengan persembahan sendiri..


SHIRO | Mereka menggunakan tudung saji dan but kuning sebagai prop, namun persembahan langsung tidak menarik hati dan sanubari ni... kecewa jugak la kan ... Persembahan loghat pun layu je kekdahnya..

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.