January 10, 2015

KUAT MOGOK LAPAR, IKUT PERANGAI SIAPA NI..?

Semalam wa merajuk dengan Tokis... 
-
-
-
-
-
cenggini laaa kekdah mukanya bila merajuk...

-
-
-
-
-
-


kkk....tipu je... ni bukan muka nak merajuk,
tapi... mintak PENAMPAR !

-
-
-

HAHA !! Korang pernah merajuk sampai mogok lapar..?? ok itu perangai paling bodoh kot rasanya... kau yang lapar, orang lain rileks je tak layan kau...


.. Alkisahnya benda sikit je, tapi wa nih kalau dah sakit hati, emooOOoooo je laa 2-3 hari... pujuk lah macam mana pun... mesti ego tahap gaban punya... Sejak bujang sampailah kawin... kalau sakit hati sanggup tak makan 2-3 hari sampai dah kebulur mengundang gastrik...

*Silakanlah padan mukakan wa ~

So? Ikut perangai siapalah ni...??

-
-
-
-
-


Guys, 
Mana tumpahnya kuah kalau tidak ke mangkuk...?? OKkkkk... perangai mogok lapar ni wa mewarisi dari abah... dan wa perasan hakikat ni masa wa tengah menjalani hemodialisis tadi.... terfikir jugak sesorang, "aku ikut perangai siapa ekkk??".... gotchaaaa !! baru teringat kisah abah sanggup tak makan walaupun mama masak sedap, sebab... MERAJUK punya pasal !

Sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.