January 26, 2015

KESIHATAN | SENOKOT BANTUAN MUDAH UNTUK MEMBUANG AIR BESAR

Ada tak nak cakap entri ni tak senonoh?? Takde kot... kan?? Hahaha ada orang bila citer bab ni geli la apa la... bagi wa, inilah nikmat yang Allah bagi... kalau makan tapi tak membuang, camne lak kan?? Penyakit wooo...

Wa yang tak boleh kencing ni rasa sungguh tak best... Toksin dalam badan tak keluar... sedih... memang berpenyakit je laa...

Kadang nak dekat seminggu tak membuang air besar... sampai Tokis bising... dia dah complain muka wa nampak kusam.. bla bla bla... letih la hape la... 


Dia bagi makan Senokot ni je... Mula2 tak rasa apapun... Tapi lepas makan... ulang-alik jugak wa ke toilet.. Tokis bley kata... BAGUS ! .. Baru laa nampak bermaya balik... katanya lah... kan....

Tapi tak semua orang tahan dengan ubat ni, apa2 pun sila refer doktor dulu k? Just sharing, mana tahu bermanfaat...

Cheers,
Tuca.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.