Kecoh Si Gadis Kena Toreh, Syafiqa Cantik Kahwin !



Nih kalau lah wa cakap @ komen, 

"Takde citer lain ke selain citer budak ni??", comfirm wa kena bash... siap depa kata wa jeles sebab wa tak lawa, budak Syafiqa ni lawa... emm lawa ke??

Kk ayat klise sangat, semua makhluk Allah memang cantik pun... so kau tak payah nak emo dengan orang yang kau rasa cantik... 

Meh meh cheq nak habaq mai... cheq tak pandang pun budak ni lawa.. tara mana pun lawa dia.. buat apa cheq nak jeles??



Cuma meluat laa kan... publisiti dia lebih pulak macam dia retisss.... hurm penting sangat kisah dia ni??

PENTING LAA !! dia menggemparkan dunia sebab kena toreh demi mempertahankan maruah dia.. tapi pelik jugak laa... kes gadis teraniaya di-asid segala, takde pulak liputan meluas.. 

Media pun kecoh tulis caption "GADIS CANTIK"... seolah dialah paling cantik kat dooonia ni... tapi wa ada jugak baca lelaki yang tulis.. "tara laa cantik mana pun.."..

Cantik ni subjektif kan... terpulang laa pada individu... wa tak kisah pun dengan liputan perkahwinan dia ni, tapi tak payah la highlight sangat "gadis cantik" tu... tipulah ada gegurl yang tak terasa kan.. hati perempuan ni selembut salji u knowww....

hewhew... anyway tahniah je la Syafiqa Lah... semoga jadi isteri yang baik dan taat dikkk... hargai suami yang menerima awak seadanya :)

Cheers ~
Kecoh Si Gadis Kena Toreh, Syafiqa Cantik Kahwin ! Kecoh Si Gadis Kena Toreh, Syafiqa Cantik Kahwin ! Reviewed by Tunsha Ayunie on January 02, 2015 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.