HOBI TOLONG ORANG, TAPI HIDUP MAKAN BANGKAI ~

Assalamualaikum wbt,

Ternyata seorang yang kita hormat, tak semuanya akan menghargai hormat kita.. Wa dah lama sabar, dah lama diam.. walaupun cerita tu dah lama, tapi wa baru dapat tahu semalam, dan sungguh tak sangka, betapa banyaknya bangkai yang dia telan, sedangkan wa, anak saudara dia sendiri.

Tak mengaku anak saudara takpe, tapi darah bapakmu, mengalir dalam badan aku !

Pelik kan? cerita aib orang macam lu takde anak... tegar sungguh rasanya... memang sampai hati sangat...


Kk... dia tak tulis kat status,
dia inbox kekawan FB & bukak semua kisah silam ~

Sungguh tak boleh diterima bila lu buat camtu ! Lu bukan conteng arang pada muka wa, tapi pada mama abah jugak...

Malas nak cerita detail, cuma nak lepaskan sesuatu kat sini... DEMI ALLAH YANG JADIKAN LANGIT DAN BUMI, sedetik pun wa takkan maafkan lu, dunia dan akhirat !

Ambik laa hati mama abah puas-puas... Wa bukan Tuhan ataupun Nabi... Lu cerita pasal ketuhanan kemain, konon lu la paling kuat agama sekali... pergi Makkah banyak kali, tapi apa yang lu bawak balik sini...??

Terima kasih, 
takde makcik yang macam ni pun takpe ! (",)

HOBI TOLONG ORANG, TAPI HIDUP MAKAN BANGKAI ~ HOBI TOLONG ORANG, TAPI HIDUP MAKAN BANGKAI ~ Reviewed by Tunsha Ayunie on January 17, 2015 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.