GATAL TANGAN, POTONG RAMBUT ~

Pernah kau duduk depan cermin, tetengok muka kau, lepas tu kau nampak gunting then dengan megah dah kekonon profesionalnya kau pi guntingkan rambut kau...??

Me?

YES.. !

Beria sangat nak buat style pony walaupun tuan macho kat rumah ni asyik marah je.. Tak sesuai sangatlah katanya.. Tapi jari ni dah gatal merenyam.......

apakes?




So TER-potong jugakkkkk.... hambikkooOoooo.... mengamuklaaa tuan macho... ehh tak mengamuk sangat... dia tanya je...

.. Siapa suruh potong?

Lalu wa buat muka secomel habis dan kekelip mata ala-ala Sarimah yang membawa watak Sabariah, tanpa rasa bersalah wa pun jawab....

.. Sebab sayang comel ! (sambung kekelip mata) .

No comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)