January 14, 2015

5 MINIT - RAMLAH RAM FEAT. CAPRICE

Pepanas ni layan lagu Ramlah Ram sambil gegoyang rambut bajet macam Ella memanja tu best jugak... memang panas kan harini? Ke ada yang masih mengalami hujan lebat...?? Kat Ampang ni berbahang seh... Mandi je sejuk, lepas tu rasa macam masuk bilik sauna...

Ehh... meh laa kita melayan lagu KakRam kita... hewhew... wa suka sangat lagu ni sebab bunyi dan rentak yang agak catchy... hahahhaa takdelaa nak emooOooo kannn....?? werkkk... meh laaa kita...



Ramlah Ram feat. Caprice - 5 Minit

(Caprice)
Good evening..sayang,
Its your boy C to the P
And I got 5 minutes, right about now
We got Ramlah Ram right next to me,
Let's go

(Ramlah Ram)
Seandainya cinta ini bisa membahagiakan
Pastinya dunia ini akan ku miliki
Walau ku tidak mampu untuk meluahkan
Harapan cintaku ada dihati mu

Seharusnya aku dapat diberi peluang
Untuk menyayangimu sepenuh hati
Mungkinkah kau kan terima ku seadanya
Kerna ku belum tahu kau mencintaiku

(Caprice)
Yeah..yeah..yeah
What's up girl, it's your boy
Young hovo, so far and I'm trying closer
If friends talk, ain't that great
Wait a minute girl, I believe in fate
From the day when we met
Day when you left
I've been thinking about you
Every day dayday

Siang malam ku menunggu
Kau buat ku huruhara
Really wanna holahola
Bila nak manja manja, wow

(Ramlah Ram)
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pasti kan dapat melihat aku dimata mu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilemma

(Caprice)
Sebenarnya Caprice dah lama...

(Ramlah Ram)
Tiba waktu saat kunanti akhirnya pasti
Kaulafazkancintaseribupengertian
Lima minit yang ku tunggu saat bermakna
Kau kini menjadi milikku selamanya

Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pastikan dapat melihat aku dimata mu
Jujur nya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

(Caprice)
There's nobody else like me
Most likely and not like me
They are four maybe three
Take your two when I really got one

Eyyo sayang jangan bimbang

Antara bintang-bintang
Dikau saja yang berkilauan
Ku sentiasa di awan nano nano,

Yeah I know,
keangkasa,
I follow,
So we should get together
And pretend there's no
Tomorrow tomorrow

(Ramlah Ram)
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pasti kan dapat melihat aku dimata mu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

(Caprice)
Sayang jangan kau bimbang
Antara bintang-bintang
Sayang jangan kau bimbang
Antara bintang-bintang

**********************************************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.