Suami Lebihkan Perut Sang Isteri...

Siapa yang dah biasa baca entri Tuca, mesti muak kalau baca entri Tuca pasal makan, mesti berkaitan Ayam Penyet atau Nasi Ayam... haha ! ini memang feveret Tuca...

.. Bangun dari tido je tadi ada nasi ayam atas meja... bersinar mata Tuca ni uolss.... nasi ayam MamaNora beli memanglah sangat Tuca suka.... bagi 10 bungkus pun Tuca mampu habiskan ! wah wah tamak haloba sungguh koooo.....

Tengah2 makan, Tuca asyik pandang bekas polistrin Tokis... Tokis tanya kenapa, Tuca geleng kepala sambil senyum cecomey je... then sambung makan... Tuca nampak Tokis makan nasi je.. ayam dia amik sikit2...

Tokis dah habis makan... then rupanya bawah ayam tu ada lagi nasi yang tak habis... Tokis offer kat Tuca... Tuca serba salah sebab nasi dalam polistrin tu memang sikit... kalau dah Tokis tak makan sampai habis, berapa banyak je Tokis makan seyyyy....

"Sayang amik laaa.... abang tahu sayang suka nasi ayam ni...."..

.......... Dalam serba salah, Tuca habiskan jugak... aduhai ~


Jadikan malamku lebih indah..
Jadikan siangku lebih terang...
Biarkan "bungaku" mewangi...
Selamanya ~~~

Thanks hasben !
Suami Lebihkan Perut Sang Isteri... Suami Lebihkan Perut Sang Isteri... Reviewed by Tunsha Ayunie on December 24, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.