Rempah Kurma Dalam Laci ~

Harini ingatkan nak masak kurma ayam... baru teringat rempah kurma takde... puas tau Tuca cari rempah kurma... aikss?? baru nak masak ke tuca??

A'ah ! Tuca memang masak lambat pun....
bertuah kan dapat bini cenggini??hiks !


Source by Google :
Contoh rupa almari dapur..


So mintak tolong Tokis whatsapp MamaNora... MamaNora cakap ada je rempah tu... puas la Tuca dok belek... mana laa rempah... then MamaNora call... cakap kat dalam laci almari dapur...

gulps!

Nak tahu tak sejak tinggal dengan MamaNora,... Tuca tak pernah bukak laci tu tau... selalu bukak pintu almari tu je... sekali Tuca bukak... kemain banyak rempah kari, kurma, serbuk kunyit, jintan segala bagai...

MamaNora gelak dalam telefon.....

"Dah lama duduk dapur pun tak tahu rempah kat mana...??"

sekian .
Rempah Kurma Dalam Laci ~ Rempah Kurma Dalam Laci ~ Reviewed by Tunsha Ayunie on December 21, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.