December 02, 2014

KISAH DI TERATAK BONDA

Caksss !! Assalamualaikum wbt readers,

Baru harini dapat sambung blogging...  anyway, #prayforIzzsyraq .. Semoga adik izz semakin kuat berjuang. Beberapa hari ni aku bercuti dekar Rawang. Bila kat Rawang jarang nak duduk depan lappy. 

Balik je Rawang, aku memang akan start strategi untuk masak macam-macam jenis makanan. Antara yang aku masak haritu ialah : 
  • Roti sardin buat abah
  • Kari pekat ikan sembilang
  • Mieng Kam
  • Shepherd pie
  • Ikan pekasam
Mieng Kam

Shepherd Pie

Itu je la yang termampu cuma aku tak sempat bikin harissa Ayam, sejenis bubur tradisi Johor. 





Ehh dah kenapa gambar dua beradik ni??

Kat Rawang memang asyik hujan dan sejuk, plus rumah dedekat hutan kebun gittew... so dua beradik ni tidoooooooooo je sepanjang aku balik... Depa tido terlentang tu, keje tuan suami. Suka sangat buli kucing-kucing tu.

Oklah, sekian update dari aku. Nanti rajin aku tulis lagi ye?

Cheers,
-Tunsha-

2 comments:

  1. wah, shepherd's pie!!!!!!!! saya sukaaaa :DDDD nak sikit nak sikit!!

    banyak juga kaksha masak eh. hehehe...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.