December 09, 2014

Isu Gadis Kena Toreh Dan Wanita Disimbah Asid...

Sejak kejadian Nur Shafiqa Lah, 22, gadis Kelantan yang ditoreh hangat di media, Nekyuni tengok kan banyak sangat page yang bikin cerita sensasi pasal gadis ni... ahhh mungkin rezeki dia mendapat liputan media.. atau sebab dia CANTIK...??

Bagi Nekyuni dia biasa2 saja... dan bagi lelaki berjiwa kental jugak mungkin, tak ada yang cantik pun melainkan dia putih... itu yang buat dia cantik... mungkin?


Bukan tak simpati dengan keadaan mangsa, tapi meluat dengan media yang terlalu sensasikan cerita macam ni... kesian anak2 orang susah... kesian pada mangsa simbahan asid dan minyak panas... kesian pada gelandangan dan warga emas yang memerlukan... mereka tidak mendapat liputan sepertimana GADIS CANTIK ini.

.. Kalau korang kata, media yang buat laporan... bukan dia yang kena toreh... Nekyuni sangatlah kurang setuju... kalau depa tak bagi kerjasama pada wartawan, agak2 wartawan nak buat cerita ke pasal kisah depa ni...?? si emaknya pun mangsa jugak... tak dapat liputan pun...??



Ni...?? ada siapa2 nak sponsor untuk pembedahan??

HARAPANNnnnnnnnnnn~~~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.