Cuti-Cuti Cameron Highland Banglo Kilat TNB - Part 6 - Layan Grill & Steamboat !



Dari Banglo Kilat TNB, dari dalam rumah pun nampak lah bebudak tengah main kat taman... syioknya kalau ni rumah sendiri... suasana yang meriah... dengan taman permainan... tanah lapang... wahhh nyaman sangat... terbayang2 dah suasana cameron ketika itu...

.. Hari Isnin, 15 Disember 2014, tengahari kami makan lauk apa yang ada, yang dimasak masa datang hari Ahad tu... tapi mama goreng ikan pekasam yang aku buat.... sedap pulak lepas perah limau nipis... masam2 masin tu pembuka selera sungguh !


Petang pulak kami buat Grill & Steamboat... Grill guna periuk ajaib je uolsss... habis citer... tak payah nak susah2 guna arang... tapi aku lebih suka aroma arang.... sobsss.... Tukang Grill adalah Adib, adik aku.... dan steamboat, aku yang buat.... aku buat untuk tuan suami, adik2 dengan anak buah je... mak2 sibuk layan sotong kangkung & rehat kat hall... hahh ! kuah steamboat tu mama ler yang bikin... aku tukang rebus2 je... mihmih






Tukang bukak bungkusan mee interframe ~





Pakngah Adib with Arissa & Aqeel,
and my heroes , Adib, Abah dan Aboy...

All about "A"s...



Suasana malam sangat cantik... bunga merah ni keluarkan warna dia yang sangat terang tau... tapi gambar ni pecah plak... so tak nampak sangat kecantikan bunga dia... bila dah malam... sedih laa plak... esok dah kena balik... sobssss.... ! kenapa laa hari berlalu begitu cepat...?? rasa macam taknak balik dah... taknak hadap dah stress dan depress... nak duduk tempat sejuk sambil happy2 je.... alamakksss... divasss sangatt plak ~

Thanks for reading ya :)
Cuti-Cuti Cameron Highland Banglo Kilat TNB - Part 1
Cuti-Cuti Cameron Highland Banglo Kilat TNB - Part 6 - Layan Grill & Steamboat ! Cuti-Cuti Cameron Highland Banglo Kilat TNB - Part 6 - Layan Grill & Steamboat ! Reviewed by Tunsha Ayunie on December 26, 2014 Rating: 5

1 comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.