November 03, 2014

The Virgin - Cinta Terlarang

Lagu lama yang wa tetiba rasa terngiang-ngiang nak dengar pepagi butersss ni padahal takde kena mengena dah dalam kehidupan seharian... maklumlahhh dah kawin yuolsssss.... cuma tulahh... lagu ni pernah gak bagi impak di hati kecil ni suatu ketika duluuuuuu..... zaman percintaan beruk matyehhh.... (bukan matyo hokeyyyy)

The Virgin - Cinta Terlarang

Kau kan slalu tersimpan di hatikuMeski ragamu tak dapat ku milikiJiwaku kan slalu bersamamuMeski kau tercipta bukan untukku

Reff:Tuhan berikan aku hidup satu kali lagiHanya untuk barsamanyaKu mencintainya sungguh mencintainyaRasa ini sungguh tak wajarNamun ku ingin tetap bersama diaUntuk selamanya

Mengapa cinta ini terlarangSaat ku yakini kaulah milikkuMengapa cinta kita tak bisa bersatuSaat ku yakin tak ada cinta selain dirimu
******************************************************
Teringat seorang pengkid pernah hampir 6 tahun kejar waolsss..jumpa tak pernah,muka tak pernah tengok,
CINTA TERLARANG sangat-sangat dah ni..... zaman sekolah apa tau??
bye-bye kenangan silam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.