Mahu Hidup Dalam Karya... - Tunsha Ayunie Punya Belog

November 28, 2014

Mahu Hidup Dalam Karya...

Rindu sangat NekYuni akan ilmu sastera yang dah lama NekYuni tinggalkan... tapi rasa eksaited hati nak kembali dalam dunia sastera bila tercabar dengan entri2 +Hikayat Seorang Budak  yang merupakan cermin NekYuni suatu ketika dulu...

I need myself... hurm.. NekYuni tahu takde hasil pun kalau NekYuni berpuisi... tapi itu minat yang amat mendalam sejak kecil... NekYuni amat mencintai karya seni sebenarnya, cuma tak pandai expose dalam slot yang betul...


Adakala NekYuni bermadah dalam FB, orang panggil NekYuni meroyan, so NekYuni rasa ada baiknya NekYuni bermadah gila dalam blog, nak baca silakan, taknak sila tutup....

Perancangan NekYuni dari awal memang nak bikin sebuah buku tentang perjalanan hidup NekYuni tapi tak tahu dimana langkah NekYuni nak bermula.. sobss sobss...

Banyak tau NekYuni minat , antaranya lukisan walaupun tak pandai melukis, fotografi, menulis, membaca sajak & bersyair... hahahah malunya nak ngaku NekYuni yang brutal ni minat perkara sebegini....

Cheers,
Tunsha

1 comment:

  1. facebook tu tempat fitnah kaksha.. biar je.. banyakkan luahkan hati dekat sini je. kami baca ^^,

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.