November 20, 2014

Header Yang Merapu ~

Nek Yuni konon nak buat lain sikit header... tapi entah bingai sangat kepala hotak ni sampai header tu nampak tak seni langsung tau... tapi Nek Yuni tempek gak arr sebagai penghargaan pada diri sendiri yang penat buat header selama berjam-jam sambil la Aa Ab Laut Chalen.... tuan macho cakap maksud dia "sepasang kekasih mengharungi cabaran (chalen) laut.." hahhh ye lahh tu... merepek sokmo...

Dah-dah... Nek Yuni saja bikin random hapdet sebab dah takde idea disamping kecewa dengan header yang macam..... "awatlah hodoh sangat...??" tapi takpe !! sok lusa Nek Yuni buat lagik...

kk.. babai lah kan... jangan bosan dengan Nek Yuni ye...

Cheers,
Tunsha

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.