Haleeda - Setia Kasih


Suka sangat dengan Haleeda ni sebab muka dia tu, dia buat muka serius pun nampak manis je macam tengah senyum... lagu Haleeda ni satu je kot NekYuni rasa... iaitu Setia Kasih... lagu feveret waktu kecik... sampailahhh sekarang... melodi dia macam wow !! bagi NekYuni lah kan... sebab NekYuni dan Retro macam berpisah tiada plak.. hewhew

Haleeda - Setia Kasih

Sekali air sungai melimpah
Sekali pasirnya pun berubah
Itulah falsafah... yang menjadi ikutan...
Dan juga bualan...

Tapi bagiku pula berbeza
Sungai mengalir tetap berliku
Yang berubah cuma... adalah pasir saja...
Penghujungnya muara...

( korus )
Hati ingin berbicara
Hati ingin merasai... nikmat cinta..
Yang sering diperkata...
Tetapi sebaliknya...
Tiada terlaksana...

Dahan yang patah tiada bersambung lagi...
Hatiku pasrah dalam mencari mimpi...
Getar hatiku serta kepayahanku...
Hanya kau saja sudi memahaminya...

Setiaku kini hanya satu...
Dan kasihku bukanlah beribu...
Biar bercerai badan...
Jasad atau pun nyawa...
Aku tetap setia...
Biar bercerai badan...
Jasad atau pun nyawa...
Aku tetap setia...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haleeda - Setia Kasih Haleeda - Setia Kasih Reviewed by Tunsha Ayunie on November 25, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.