#GegarVaganza, Komen Puan Gojes?

Mesti ramai layan gegar Vaganza malam semalam... sama la dengan waolsss... tapi tuan macho yang eksaited... waolsss hanya eksaited tengok Haleeda, Rahmat Mega & Mamat Exist je... yang lain..??errr...


.. Persembahan pengenalan ni bagi wa, so far just ok-ok aje... tak la best sangat, kecuali persembahan Rahmat, Mamat serta Ayai.. meremang gak ar bulu reromaku... hee ~

Yang retisss wanita pulak, dengar agak pancit jugak laa... tapi kita faham... sebab dah lama tak menyanyi kan...?? hewhew.. cuma wa agak kecewa dengan persembahan Nadia - Salam Buat Kekasih, dalam hati berkata-kata... "Kenapa teruk sangat??"

.. Mungkin ramai yang perasan , Nadia macam lalokkkk sangat masa menyanyi.. ke wa yang perasan cenggitu...?? tapi boleh nampak hokeyyyy..... hah ! ni bebetul komen ni :) kecewa, sebab lagu tu wa suka...

Hurm.. ok itu je wa nak komen... huahua..

Antara peserta yang akan beraksi dalam Gegar Vaganza :

  • Mamat (Exist) 
  • Rahmat (Mega) 
  • Hasnol 
  • Fazli Zainal 
  • Sam (Innuendo) 
  • Ayai (Ilusi) 
  • Haleeda 
  • Shima 
  • Sharifah Zarina 
  • Ifa Raziah 
  • Adilla
Cheers,
Tunsha
#GegarVaganza, Komen Puan Gojes? #GegarVaganza, Komen Puan Gojes? Reviewed by Tunsha Ayunie on November 17, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.