Wahai Si Pencuri Baju - Part 2


Actually wa sendiri tak sangka ada part 2 untuk kisah si pencuri baju.. saja nak pujuk diri sendiri maka luah je la kat sini... sedih, sentap, rasa nak bunuh orang pun ada... hmm sebelum ni wa ada buat entri pasal pencuri baju di entri Wahai Si Pencuri Baju ~

Kenapa nak sentap?

Ofcoz la, baju wa bukan ramai mana pun.. pusing2 baju tu jugak yang sedap pakai... tapi segala legging, baju yang mama beli, hampir semua lebur ditangan pencuri.. bukan itu je, seluar baju tuan macho, 2 helai seluar & 4 helai boxer adik ipar turut menjadi kerakusan pencuri tersebut :(

Disyaki si pencuri adalah warga Bangladesh... semalam, habis bersepah baju yang wa sidai, lepas dia ambik baju kami, dia tinggalkan kain pelekat dia... Ya Rabbi... hati ni panas, Allah je yang tahu... wa sungguh tak faham kenapa harus mencuri baju kami?? baju wa dengan tuan macho bukan branded pun, hanya baju lusuh aje... hmmm

Tetiba wa benci warga Bangladesh :( sungguh....

No comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)