October 26, 2014

Sinopsis & Review - Anak Patung @ Astro Ria

Huahua... pepandai je waolsss bikin poster sendiri... 

Jangan marah yee uncle Micheal Ang... walaupun citer hang merepek je keje, tapi cheq dengan laki cheq suka tengok citer hang.... ni bukan ayat ambik hati ye, tapi betoi2..


TAJUK : Anak Patung
PENGARAH : Micheal Ang
PELAKON : Hanis Zalikha, Didie Alias, Hefny Sahad, Ruminah Sidek, Asfan & Elmy Moin.

SINOPSIS
Kisahnya bermula apabila Dewi (Hanis Zalikha) menfitnah seorang pemuda di kampungnya, dan menyatakan dia dirogol.. Pemuda tersebut lalu digantung leher oleh orang kampung, salah seorang ialah abang kepada Dewi.

.. Dewi dipaksa berkahwin oleh ibunya (Didie Alias) dengan seorang pemuda yang berharta dalam kampung tersebut.. Dewi tidak membenarkan suaminya menyentuhnya... di belakang suami Dewi, dia telah curang dan membawa seorang lelaki keluar masuk rumahnya..

Akibat dari desakan ibu kepada suaminya yang inginkan cucu, suaminya terus membuat ilmu guna-guna menggunakan anak patung.

REVIEW
Actually cerita ni malam tadi, kat Astro Ria... tapi cerita yang agak hambar... penonton ramai yang tak faham jalan cerita... termasuklah wa... yang wa tahu, mak kepada pemuda yang digantung tu datang balas dendam..... cerita yang seram dah jadi lawak... hmmm...

1 comment:

  1. plot cite ni macam komik anak patung manisah dengan sedikit twist

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.