Point Tak Sampai....

Hahahhaa....waolssss senyum je laa bila bikin entri tak sampai pada point yang nak dituju... ada yang faham... ada yang tak... ehhh dah macam Wordless Wednesday je... haaa gitulah kekdahnya... dah apa lu merepek perempuan??

.. Ok, ini berkaitan entri Sekali Lagi, Ianya Jadi Mainan..... , ada yang faham sebenarnya apa yang cuba wa sampaikan, ada jugak yang komen tentang gambar yang dipaparkan.... hewhew...



Point wa sama dengan entri Main-Main Doa Kepada Allah ! , perkara yang bagi wa agak sensitif dan tak patut dibuat gurauan... ALLAH taala, bukanlah sejenis objek yang boleh dibuat troll bagai... bab kaum lain kutuk Allah Swt & Rasulullah Saw memasing panas bontot, tapi bab memain gitu takde la nak sensitif pulak...

A'ah, memang puan gojesss sedang beremosi beberapa hari ni..... kbai.
Point Tak Sampai.... Point Tak Sampai.... Reviewed by Tunsha Ayunie on October 15, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.