Penjara Seumur Hidup Kerana Membunuh Ibu

Teenager sentenced to life for killing of mother


DIPENJARA SEUMUR HIDUP | TEXAS SELATAN - Seorang remaja dihukum penjara seumur hidup kerana telah membunuh ibunya dan mencemari mayat tersebut.

Juri Nueces Country mengambil masa kurang dari satu jam untuk memutuskan hukuman penjara tersebut terhadap Kevin Jazreal Davis, 18, yang mengaku bersalah membunuh ibunya, Kimberly Hill, awal minggu pada Mac yang lalu.

Davis tersenyum kepada juri semasa mendengar perbicaraannya, bagaimana dia telah memukul ibunya, kira-kira 20 kali menggunakal tukul besi sebelum melakukan serangan seksual terhadap mayat itu.

"Mungkin saya hilang keperawanan saya untuk mayat.." katanya tenang kepada detektif semasa siasatan dijalankan.

"Saya tidak akan mengambil kembali apa yang telah saya lakukan, saya sukakan dia dengan cara itu" ..

"Saya sangat teruk dan menjijikkan!, saya tidak mempunya standard dan moral, badan hanyalah badan, hanya sekeping daging...!"

Kejadian ini mungkin berlaku kerana Davis membesar dengan penuh kebencian terhadap orang sekeliling. Dia juga sedar dengan apa yang telah dilakukan terhadap ibunya.

Penjara Seumur Hidup Kerana Membunuh Ibu Penjara Seumur Hidup Kerana Membunuh Ibu Reviewed by Tunsha Ayunie on October 12, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.