October 20, 2014

Jangan Update Seolah Kita Desperado...

Waolsss pernah jugak update benda yang boleh orang anggap waolsss ni desperado sangat terhadap sesuatu, contohnya when someone datang pada waolsss then sound me like... "hey betine!!" , then waolsss pergi update kat blog... sipolan sekian sekian sekian... and yes, ada orang komen suruh sabar etc, but then waolsss tahu yang deyollls sama sekali tak gemar dengan apa yang waolsss update !


Why?

.. Sebab firstly bila waolsss baca luahan hati orang yang nak mengamuk dalam blog tak tentu pasal, waolsss cakap dalam hati... "haihh tak habis2 nak meroyan...", so when kita rasa that way, what we expect? ofcoz laaa... ada orang lain yang rasa the way weolsss rasa kan....?

When kita is menyalak dalam blog pada orang berkenaan, kita nampak bodohkan diri sendiri sometimes, sekali takpe, tapi bila dah acapkali, baik pergi jumpa sipolan and sound that sipolan dedepan, coz marah dalam blog tiada gunanya, sebab sesama sendiri mengundang sakit hati diri sendiri... this is just my opinion k...??


.. waolsss hanya belajar dari kesilapan, so waolsss lebih suka senyum sekarang ni... kalau rasa geram sangat, waolsss update dengan cara tenang, dan cuba untuk tidak terlalu maki hamun sampai rasa tercalar kelembutan seorang gadis... cewahhh gadis sangat lerrr.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.