Happy Birthday Sister , Auji Aliah Muthal'lib !

Its 1st October 2014 ! 

Hari ini lahirlah seorang budak yang kecik sangat... besar tapak tangan dan beberapa kg aje... hahaha ! mama mengandungkan dia semasa mama mempunyai satu buah pinggang... kira anak accidently laa... patutnya mama tak boleh mengandung, tapi dah rezeki kan... dan mungkin sebab tu dia terlahir kecik...



Mungkin mulut masin ketika itu, wa heboh kat mak2 sedara mama preggy, padahal waktu tu tidak pun, selang beberapa bulan, mama disahkan preggy... sebenarnya wa idamkan adik perempuan.. mama selalu cakap kalau ada adik perempuan mama nak namakan Auji Aliah, nama manja, mama nak panggil BabyG.. sekali betul.. wujudlah si Auji Aliah ni.. mihmih


To my dear sister yang kakwe jaga sejak arwah opah meninggal, happy birthday !! i love u so much, u always become my adik kesayangan... adik2 yang hero sila duduk tepi... hahaha.. !! no pilih kasih laa... but gegurl always with gegurl kan.... semoga adik kakwe menjadi insan yang baik, anak yang baik, adik yang baik... dan tetap utuh dengan pendirian... sayang adik kakwe dooniaaa akhirattt...

sobssss... sedih pulak.. adik je kot !
teringat tangan ni yang suap dia makan waktu kecik :)
Happy Birthday Sister , Auji Aliah Muthal'lib ! Happy Birthday Sister , Auji Aliah Muthal'lib ! Reviewed by Tunsha Ayunie on October 01, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.