PETUA TRADISIONAL HILANGKAN SAKIT KEPALA

PETUA TRADISIONAL HILANGKAN SAKIT KEPALA - Asslamualaikum wbt. Aku memang ada darah tinggi dari kecik effect dari sakit kegagalan buah pinggang yang aku hadapi sekarang. Memang selalu kena serang darah tinggi kalau terlebih makan makanan bergaram.

Selalu jugak aku kena sakit kepala ni akibat tak cukup tidur, terlebih makan makanan bergaram, hadap lappy lama sangat, bla bla bla... macam-macamlah penyebab sakit kepala ni.

Mangsa yang kena tolong picit kepala adalah tuan suami. Kekadang tak mintak tolong pun dia tolong. Alhamdulillah dapat suami yang pandai mengurut. Kekadang mintak tolong dia sangkak rahim.



Sajalah nak share sikit pasal petua sakit kepala ni. Kot-kot la berkesan pada korang sebab alhamdulillah tuan suami buat pada aku memang berkesan. Selain tu, kalau musim panas rajin-rajinlah minum air suam dan mandi. Kekadang haba panas dalam badan ni punca sakit kepala jugak.

Ok, kalau korang sakit sangat kepala....
» Sapu minyak cap kapak / minyak angin
» Mintak tolong sesiapa picitkan kepala korang
» Tarik segenggam rambut sampai rasa tangan korang pijar/panas
» Lepaskan dan urut balik macam biasa... bagi haba turun..
» Urut dan tekan urat belikat belakang, waktu ni memang rasa sakit sangat... buat je sampai hilang sakit, lepastu tarik urat belikat tu..

Lepas tu insyaAllah korang akan rasa lega sikit sampai rasa mengantuk nak tidur. Aku ni kalau bau minyak angin sikit pun boleh mengantuk je macam ambik dadah. Haha!

Sekian.
PETUA TRADISIONAL HILANGKAN SAKIT KEPALA PETUA TRADISIONAL HILANGKAN SAKIT KEPALA Reviewed by Tunsha Ayunie on October 27, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.