Bagi Kucing Makan Pun Kena Saman !

Tak tahu laa kat Malaysia ni... pilih kasih ke, ada kepentingan dalam politik ke... ENTAH !! wa bukan faham sangat dengan pembiakan anasir2 jijik dalam Malaysia ni.... nak lari pun tak boleh, kalau ada fulus boleh lah lari kat mana-mana, tapi untuk dapat makanan sedap, harapan laa... Malaysia tetap lubuk makanan paling best.... ye !! makan je puan gojes tahu sekarang ni....


... Bukan cerita makan , tetapi.................



Yang dibulatkan warna merah :- 
Membiarkan Kucing Berada Di Tempat Penyediaan Makanan


Alasannya tak tahulah kenapa, hanya sebab bagi makan kucing , dikenakan kompaun sebanyak RM500 ! wowww hebat ! senang je nak buat duit sekarang, saman jeeeeeeeeee :) undang2 manusia memang maha hebat pun, salah sikit saman tu saman ni saman, yang orang atas tu pengap duit rakyat sampai menderita, tak kena saman plak, disanjung2 gittewww....


.. biasalah kucing ada kat kedai makan... mana ada kedai makan yang takde kucing? lainlah restoran2 mewah... lain cite... wa kalau pergi makan kat mana2 warung dengan tuan macho pun mesti ada kucing yang buat muka kesian macam gambar si oren ni... dia akan selalu dongak tengok kami laki bini mintak makan... standard lettew...



Bagi Kucing Makan Pun Kena Saman ! Bagi Kucing Makan Pun Kena Saman ! Reviewed by Tunsha Ayunie on October 03, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.