Apabila Cheesekut Dimakan Tanpa Izin !!


Wa bukanlah kedekut, tidak sebenarnya... tapi bila orang layan wa macam barua, tetiba makan semua benda hak milik wa, wa jadi semak otak dan bingit... kemon.... hang arahkan cheq buat itu ini, hang tak layan cheq macam seorang manusia ada perasaan pun...!!

.. tadi bukan peti ais, dengan harapan nak makan cheesekut, ya memang rezeki wa ada 3 ketul lagi dalam tupperware, wa bawak balik dari Rawang, sebab mama tahu wa memang suka makan... balik haritu wa baru makan 2 ketul camtu, lepas tu wa letak balik dalam peti ais...

hot clipart Tamar Cocoa Terlajak Laris !!

Then wa tak sentuh dah, sampailah harini, wa tengok ada 3 ketul aje... sedangkan mama bekalkan wa dalam 12 ketul camtu.... emm... dalam rumah ni semua tak suka manis kecuali sorang tu.... so memang saspek dia sebab dia sangat selfish.... no wonder nampak dia ulang2 bukak peti ais & ulang alik ke dapur.... rupanya..... hurm...

.. Kalau ye nak makan, tanyalah dulu siapa yang punya... ini main rembat slumberrrberrokkk je !! sakit hati tau ! :( ok.. kena sabar lagi... haih...


Apabila Cheesekut Dimakan Tanpa Izin !! Apabila Cheesekut Dimakan Tanpa Izin !! Reviewed by Tunsha Ayunie on October 11, 2014 Rating: 5

1 comment

  1. Kesian dia, dah kena songlap ya cheesekutnya..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.