October 02, 2014

Alexa Ranking #4

Dah lama tak check ranking dari Alexa, tapi perasan jugaklah yang nombor kat  banner atas tu dah berubah... say Alhamdulillah... rasa kuat dan bersemangat pulak... maka puan gojesss tu pun pergi la checkup kat Alexa... dan ini yang terhidang depan mata...




Alhamdulillah, dah menjangkau 3 angka.. result sebelum ni di Ranking Alexa #3... rasa happy sangat, emmm... bila rasa rendah diri sebab diri ini hanya blogger marhaen aje, tak terasa macam layak kejar nombor 4 angka tu... tapi, usaha tangga kejayaan kan...? hiks..

animated gif

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.