"Selamat Pengantin Madu" yang over gediks !

Layan TV3 dengan tuan suami tadi kat kedai makan, sampai wa terlupa wa tengah makan nasi goreng kampung, punyalah fokus dengan bebelan tuan suami... dia memang pantang bab madu ni.. bagi dia, lelaki tu kalau dah sayang bini, takde sampai nak pasang lain...

"Papa sayang mama, mama akan jadi orang pertama yang papa sayang..."

... haaa itu skrip watak si suami... tapi tuan suami wa pulak yang menyumpah seranah... woooo macam susah nak tengok lelaki yang marah pasal cerita madu-madu ni.... dia memang tak suka, bila wa suruh dia kawin lagi, dia panggil wa bongoks T___T sobss...



.. kalau nak complain lebih, memanglaaa orang akan cakap yang director suruh jadi cenggitu, tapi mungkin wa memang tak menggemari lakonan si Eina Azman ni, maka memang menjadi bahan sumpah seranah lakibini laa kat kedai makan tadi...

hurm... naik berbulu je tengok... haaaa kan dah overrrrrrrssssssssss..... sekian !
"Selamat Pengantin Madu" yang over gediks ! "Selamat Pengantin Madu" yang over gediks ! Reviewed by Tunsha Ayunie on September 18, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.