September 23, 2014

Quick Update #10

Harini mood agak lembssss dan penat... tadi timbang berat 36.5kg, lepas treatment jadilah 33.6kg... berat apa je dalam badan ni?? nampak sangat lah air semata-mata... bukan wa makan sangat kebelakangan ni... bila makan je, mula rasa loyaaa aje...

Niat nak gemukkan badan macam nak dikuburkan je... bukan boleh gemuk pun... makanlah kau banyak mana, yang naik paling tidak, sekilo je.. hmm...

Untuk badan 136cm macam wa ni, berat ideal mungkin dalam 38kg kan..?? rasa nak pergi 38kg tu tapi alahai... kemain susah... rasa macam badan ni nampak tulang je... mana isi?? mana??


Nak bam2 pun untuk tuan suami jugak sebenarnya, tapi apakan dayaku.... hmm...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.