September 12, 2014

Pencegah Maksiat Yang Mencabul ~

Sumber - ooomedianetwork

Mereka ditangkap kerana kantoi berkhalwat, selepas itu para pencegah maksiat mengunting rambut mereka berdua sehingga bertobek, dan lebih malang lagi, gadis yang berbaju itu, telah digunting bajunya oleh pencegah maksiat tadi sehingga tinggal baju dalam...

Ya, mereka buat salah, perkara yang mungkar, tapi perlu ke sampai begitu sekali natijahnya..??

Mungkin ianya terjadi di sempadan Thailand, maka tiada siapa ambil peduli..?? adakah itu biasa..?? atau ramai sangat yang bercita-cita jadi Tuhan..??

Hmm.. wa malas nak bagi video tu itu adalah aib, seorang hawa seperti wa jugak, wa sedih, wa malu, dosa dia buat dengan Allah Taala, tetapi dia diabkan lagi sebegitu tanpa melawan... kalau ini yang terjadi pada diri wa... tak tahu laa tindakan wa terhadap "ahli pencegah maksiat ni.."..




Bukan Islam tak ajar cara lemah lembut, hmmm banyak dah pasangan yang cuba dimalukan dengan rakaman begini oleh "pencegah2 maksiat ni"...

Semoga pasangan ini, dan juga yang lebih menganiaya mereka, mendapat bahagia masing2 :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.