September 14, 2014

Mohon Azlan & The Typewritter Jangan Rosakkan Lagu ~

Wa tak peduli kalau ada peminat beliau, tapi....... serrrrrrnyaaaaa !! ini bukan entri nak aibkan, tapi pendapat diri ini sebagai pencinta seni.. haih.... haih.... dan haihhhhhhh lagi !!

.. Wa boleh terima Azlan ni nyanyi masa dalam Meet Uncle Hussein sebab itu memang genre lagu dia kan.. kena jerit bagai... wa pun suka je nyanyi lagu La La La Kerja tu... tapi.... bila dengan Typewitter, dia rosakkan lagu orang... tak suka !

Contohnya, Jeritan Batinku, lagu asal Tan Sri P.Ramlee.. haish... tak boleh angkat hokeyyyy.... jangan laa brader... wa sensitif tau... tadi wa tengok TV3 lu nyanyi lagu Bahtera Merdeka pun rosak, wa sentap tau...




No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.