September 13, 2014

Bad Habits !

Haaa... korang ada bad habits..?? wa yakin semua ada kot... wahhh yakin sangat ni.. wa punya bad habits masa kecik sampai sekarang agak teruk jugak....




Hisap Karbon Kertas
Korang pernah buat tak benda ni..?? habit ni since wa kecik, umur lebih kurang 11 tahun camtu.. amik kertas, gulung, bakar dan sedut.. macam isap rokok jugak kekdahnya.. hurm.. berapa lama entah buat... sekarang dah stop.

Makan Benda Belum Dimasak
Yang ni sampai sekarang ! contohnya naget, wa suka makan tepung naget tanpa digoreng, keropok ikan yang mentah tanpa digoreng, hmm boleh kata benda instant yang perlu digoreng dulu, wa suka makan, kunyah mentah begitu saja.

Gentel Rambut
Haaa yang ni, sambil2 blogging pun boleh gentel rambut tu.. dah laa rambut wa memang jenis cepat kusut, apa yang syiok sangat ntah... boleh bagi inspirasi dalam berblogging, kot?? muahahahaha

Gigit Pensel
Habit ni dah lama dihentikan sejak habis sekolah, kalau tak, suka betul gigit2 pensel ke, pen ke, asal boleh gigit je laa...

Makan Minyak Cap Kapak
Haaa korang hader?? habit ni sampai sekarang, beli botol paling besar hanya tahan 2 minggu saje ! habis masuk kedalam perut... kehkehkeh.. membahayakan..?? sangat ! wa suka makan minyak cap kapak tu berulamkan dengan icecube... rasa heaven sangat !!

Haa.. demikianlah bad habits yang korang harus tahu tentang empunya puan gojes... wuaahahaha!! eh, ada lagi ke nak kawan dengan wa lepasni..??

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.