September 13, 2014

Apa Pandang-Pandang..??

Huuu... pernah tak korang hadapi perkara dimana orang lain pandang korang macam korang buat salah dengan dia...??

Wa...?? PERNAH ! malah, selalu...

... dang !! ini menimbulkan kekusutan, eh kita tak lah marah dia pandang, dah mata dia kan.. takkan nak pi jolok mata dia ala-ala Kassim Selamat...?? hohoho..

Perkara ni kadangkala menaikkan kemarahan, kurang selesa dan sebagainya.. hmm.. mungkin sebab wa jalan dengan tuan suami, then tuan suami jalan jenis bongkok ke belakang, itu kot yang jadi attention...

... sebelum ni pergi NSK Selayang, wa hampir kasik pelempang kat anak orang gara2 dia pandang tuan suami then bisik2 dengan adik beradik dia, lepas tu pandang lagi.. hmm.. nasib baik hanya "hampir", kalau tidak, mungkin ia jadi satu isu jugak... kena saman pun ye laa jugak..

** nampak tak protect suami disitu?? wahhahahaa !!

Tetiba teringat Lia wa punya adik, dia tak pernah pandang orang slack macam orang tu ganjil sangat.. dia tengok dengan pandangan yang sama je... 


demotivational poster BORING PEOPLE.

muhhmuhhhmuhhh ....

biarkanlah mereka pelikkk.. 
gojes dan tuan suami tetap makhluk ciptaanNYA...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.