August 28, 2014

Popular Atau Kualiti Penulisan..??

Tajuk ni dari Kelab Blogger Ben Ashaari sebenarnya, tapi sebab dah tak ada isu, meh nak isukan sikit je benda ni, sikit ajeeee ! tak banyak pun... hihi... boleh tambah ilmu pengetahuan untuk terus berblogging... ye takk...??

Ok... soalan dikemukakan oleh Bambeng @ Ben Ashaari... soalan dia camni....


Ngehngehngeh... ofcozzzz la puan gojes nak popular... kalau tak buat apa puan gojes nak penat2 tulis blog...?? haaa nampak kan...?? actually, it was just more hobby then anything, in fact, memang la cari wang saku sikit kan..??

So wa komen laaa tadi........


1 LIKE je...?? kecik ati tau... tapi sebab Bambeng yang Like, terus berbesar hati.. haaa nampak motif kat situ..?? gila glemerrr sungguh minah ni...

Dan setelah reramai komen, inilah jawapan dan pendapat Bambeng...


Haaa... so amacam...?? korang blogging sebab apa..?? wa sebab hobi je asalnya, tapi dah nampak $$$ , terus rasa nak perbaiki dan terus perbaiki kualiti blog sendiri.. 

Tunjuk ajarku sifu ! oklah, nak sambung blogwalking, gigih sangat memalam ni.. ada 100++++ belum baca lagi... hiks ~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.