August 13, 2014

Calon Untuk Bermadu ~



Madu itu sangatlah manis, tapi tak selamanya manis bila dah makan overdosss... pahitlah jadinya... opsss !

Ini bukan kisah pasal madu untuk dimakan... bukan... tapi....


Rasanya perkara ni dah jadi viral kat Facebook.. seorang isteri yang ingin bermadu... haaa mulalah lepas tu para pengomen , komen ntah hape2... konon2 yang bagi statement ni dah tak sayang suami dia lah... apa laa...

Jujurnya, awal2 wa cakap kat tuan suami.. kalau dah berjaya.. dah berduit nanti... kalau dah bosan ke dengan wa, silakanlah cari lain... atau carikan wa 'kawan'...

Nak kata tentang anak, diorang dah ada anak pun.. so apa masalahnya...?? wa tanya tuan suami... jawapan tuan suami persis dengan apa yang wa fikir.. 

Ya, KAWAN.. TEMAN... SAHABAT...

Lagipun apa salahnya teruskan sunnah Rasulullah Saw.. tapi ramainya yang ngelenyar lebih... ada yang merasakan poligami itu dan mereka tidak bahagia... kalaulah sedar jalan cerita manusia itu berlainan...

Tengok Salleh Yaakob dengan 4 isteri, mereka bahagia2 saja... apa salahnya...?? niat kena betul... nak kembangkan keturunan... kerana Allah.. niat nak membantu para wanita yang ramai terdedah dengan maksiat diluar... membantu dan membimbing... tak salah pun... :)

Just my two cents...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.