Alexa Ranking #2

Ranking yang masih jauh... tapi takpe... seronok bila tengok dari 4000 lebih dah jadi 3000 lebih... bangga pun haderrr.... dari picisan mulalah rasa nak jadi giler femesss.... kohkohkoh....

MELAMPAU !!




View Full Size Image

Ehh oklah nak sambung blogwalking... banyak dah tertinggal... kan dah kata, lately slowww kemain... nak join segmen pun takde mood walaupun memang nak join.... haihhhh badan !

see ya !
Alexa Ranking #2 Alexa Ranking #2 Reviewed by Tunsha Ayunie on August 13, 2014 Rating: 5

1 comment

  1. dah lama x kisah pasal alexa rank ni.. banyak komitmen sampai rasa tak sempat nak jenguk alexa dah

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.